2014. február 6., csütörtök

Arbeitstourist

Hogy lesz valakiből Arbeitstourist?
A hazai munkahelyemen létszámleépítések kezdődtek, így állt a zászló, hogy kiraknak, azonban én ezt nem akartam megvárni, szóval gondoltam egy merészet és úgy döntöttem, hogy munkaturistának állok, felfedezve így nyugati szomszédunk mesés helyeit, közben pedig keresek egy kis pénzt is.
Mi ebben a tuti?
Az embereket mindig az érdekli, hogy mennyi az anyagi hasznom, engem meg az, hogy mit látok, élek át és tapasztalok meg.
Az utazás fantasztikus dolog, az új tájak felfedezése, más kultúrák valamint azok történelmének megismerése tágítja az elménket és megváltoztatja gondolkodásunkat.
Ezen blog létrejöttét mégsem a mesés útjaim inspirálták, hanem egy elég bosszantó eset az egyik munkáltatómmal. Viszont ennek a nem éppen korrekt eseménynek köszönhetően sikerült eljutnom egy olyan országba - mint dolgozó- amiről addig csak álmodoztam. Szóval a rossz dolgok is elsülhetnek jól.